De student werkt actief en betrouwbaar met collega’s samen in de dagelijkse gang van zaken en de ontwikkeling van de school.
Op 22 september 2015 heb ik deelgenomen aan een cursus persoonlijk leiderschap. Tijdens deze cursus heb ik samen met het team onderbouw van Stad en Esch doorgebracht. De cursus ging onder andere over persoonlijke leerdoelen en verbeterpunten en gezamenlijke leerdoelen en verbeterpunten van het team. Verder ging het over succeservaringen en hoe je in een team kan samenwerken om successen te bereiken. Tijdens deze training hebben we de opdrachten uitgevoerd door middel van creatieve werkvormen. Op deze manier heb ik mijn collega's ook wat beter leren kennen.
Ik zit samen met 3 andere collega's op een vaste plek in de school. Op deze plek staan een aantal bureaus en kasten waar al het lesmateriaal van de verschillende klassen liggen. Op het moment dat ik geen les hoef te geven, zit ik op deze plek om te werken aan mijn lesmaterialen en projecten voor de NHL. Als de 3 andere collega's ook geen les hoeven te geven op dat moment zitten we met z'n 4en op deze plek. Op deze manier kunnen wij nauw samenwerken en samen lesmateriaal ontwikkelen. Het lesmateriaal dat wij maken delen wij met elkaar door het op itslearning te zetten.
Om collega's te vragen wat ze van mij als collega vinden heb ik een online enquête gemaakt via Survio.com. Ik heb 9 collega's uitgenodigd deze enquête in te vullen. De keuze voor deze docenten omdat ik vaak met hun samenwerk.
Uit de enquête blijkt dat ik het laagst scoor op vraag 4: Gabi heeft inspraak tijdens de teamvergaderingen. Tijdens de vergaderingen gaat het vaak over dingen waar ik weinig van weet. Ik luister dan aandachtig maar ik voel op dat soort momenten niet om toelichting. Een vergadering duurt 1,5 uur en er zijn veel punten te bespreken. Ik zou wel aantekeningen kunnen maken en achteraf vragen aan collega's waar het om ging.
Maak jouw eigen website met JouwWeb