C1: De student toont systematische professionele ontwikkeling en probleemoplossend vermogen gebaseerd op inzichten uit literatuur en op relevante gegevens over het eigen functioneren.

Ik heb elke week een logboek bijgehouden waarin in beschrijf wat er die week is gebeurd tijdens het lesgeven. Ik vertel eerst de situatie, dan noem ik wat er goed ging en vervolgens benoem ik de punten die beter konden en hoe deze beter kunnen.

Voor het logboek, ga naar het kopje 'logboek'  bovenaan deze pagina.

 

C2: De student relateert zijn handelen als docent aan zijn onderwijs- en vak visie.

Ik heb voor vakdidactiek 4 een vak visie geschreven. Helaas is deze met een onvoldoende beoordeeld omdat de visie schoolbreed was en niet voor mij als docent. Ik ga in de voorjaarsvakantie werken aan mijn vak visie. Hieronder alsnog een uitwerking van de visie.

 

Vak visie
Word – 7,0 MB 514 downloads

 

C3: De student voert op systematische wijze een voor de praktijkcontext relevant praktijkonderzoek uit dat consistent is en navolgbaar voor de beroepsgroep en andere betrokkenen.

In jaar 4 maak ik een praktijkonderzoek. Voor dit onderzoek heb ik gekozen voor het onderwerp: 'ICT in het onderwijs'.

Planning:

Datum Taak
20 november Plan van Aanpak
8 januari Tussenbeoordeling
26 februari Praktijkonderzoek inleveren

Inmiddels is het plan van aanpak ingeleverd en wacht ik op goedkeuring van Richard Jones. Hieronder het PVA van mijn praktijkonderzoek.

Startplan
Word – 75,5 KB 333 downloads